luni, 26 iulie 2010

Suntem tristi

Ziua nu a inceput deloc promitator.Nici weekendul nu a fost mai de soi. Motivul tristetii este legat de o boala necunoscuta ce ne afecteaza si decimeaza ultima serie de pui. Chiar daca i-am tratat cu antibiotic si multivitamine, efectul este incert. Oricum au murit o multime de pui de gaina dar si unul de bibilica. Pur si simplu le sunt afectate intai functiile motorii dupa care mor in cateva ore.

Suntem tristi deci. Mai mult, ne simtim neputinciosi pentru ca ni se pare ca nu putem face absolut nimic pentru a-i salva.

Vom incerca acum sa le dam oua fierte. Poate functioneaza desi...

Tineti-ne pumnii!

5 comentarii:

  1. Dacă mor atât de repede e posibil să fie pestă. Au pete/bube roşii pe cap şi creastă? Probabil numai un medic veterinar vă poate ajuta. Uneori nu orice antibiotic este eficient, este necesar unul anume. Am păţit-o şi noi...
    Atenţie! feriţi întotdeauna păsările de contactul cu străinii. Noi am adus boala pe tălpi, de la o vecină îndepărtată pe care am vizitat-o.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu au nimic aparent. Pur si simplu ii lasa picioarele si ajung sa cada. Dupa care zac acolo pana mor. E un chin si pentru noi ca nu-i putem ajuta cu absolut nimic

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă puii "cască", au viermişori şi trebuie trataţi cu Rombentazol.
    Dar este posibil ca în cazul în care nu aţi scăpat de păduchi, puii să fie pur şi simplu anemiaţi, păduchii, dar mai ales căpuşele sugându-le tot sângele. Căpuşele de pasăre sunt foarte, foarte mici şi se fixează pe pulpe. dacă ei sunt slăbiţi, îi doboară orice răceală banală. Aţi făcut tratamentele cu Furogal sau Romigal? Când sunt mai măricei, le puteţi da o jumătate de pastilă de Galiprotect.
    Din cauza mortalităţii, noi am preferat să cumpărăm puii, pentru că îi luăm gata vaccinaţi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am vazut-o odata pe bunica indesand pe gat puilor usturoi (bucati de catei de usturoi). Nu stiu pentru ce boala le dadea dar cunosc proprietatile usturoiului.

    RăspundețiȘtergere
  5. @morom3t3, multumim pentru sugestie.de usturoi stiam si eu dar pur si simplu nu mi-a trecut prin cap.incercam si asta

    RăspundețiȘtergere