luni, 16 mai 2011

Invadati

Poate va intrebati ce mai facem si de ce suntem asa de tacuti. Motivul este simplu, ne luptam din greu cu invazia de buruieni. Acum, nimeni nu zice ca nu e necesara ploaia dar doua saptamani la rand?! Dupa ploilea astea bogate si torentiale ni s-a transformat gradina intr-o imensa mare de balarii, mai mici sau mai mari, cu tulpina groasa sau subtire. Au ingropat tot. flori sau legume.

Cum noi suntem mai ecologisti de fel ierbicidarea a iesit din discutie asa ca ieri cand am ajuns acolo pe la 17.00 ( in ideea in care sa stam vreo doua ore si sa plecam) si am vazut invazia am dat navala furiosi amandoi si am inceput sa smulgem. Si n-am mai plecat decat in dimineata asta, direct la servici. Ce sa-i faci, pasiunea cere sacrificii. Puteam sa las eu frumusete de bujori inconjurati de balarii?

Cu toate neajunsurile, pasarile au fost multumite maxim. Au capatat toate buruienile jumulite si au racait si cotcodacit in voie printre ele. Cred ca au ciugulit ieri iarba pentru tot timpul iernii trecute.

Avem si noutati dar n-avem poze. Avem o viitoare proaspata mamica de puisori, adica o closca. Nu putem sa-i facem poze deocamdata pentru ca se zbarleste la noi de cate ori intram in camera in care cloceste ea si ne lasa doar sa-i schimbam apa si sa-i punem mancare. O sa va povestesc despre ea intr-un post viitor pentru ca a generat o intreaga aventura clocitul ei, avand in vedere ca niciunul din noi nu mai "pusese" o closca inainte.

Asa ca "stay tuned", ne intoarcem cu detalii.

Bonus picture: Nu m-am putut abtine si mi-am cumparat panselute :P

2 comentarii:

  1. Si eu la fel ma lupt cu buruienile dar,cand ma uit in urma si vad rezultatul,nu ma mai supar ca imi ocupa atata timp :)

    RăspundețiȘtergere