marți, 28 iunie 2011

Draga cititorule


Ham-na ziua! Ma numesc...ei bine nu ma numesc in niciun fel pentru ca stapana mamei a zis ca trebuie sa am rabdare sa-mi gaseasca un stapan numai al meu care sa-mi puna ce nume vrea el. Da' ce nume vreau eu, nu intreaba nimeni? Mai bine ca nu intreaba ca oricum nu-mi trecea niciunul prin cap!

Asa, sa continuam. Suntem cinci frati acasa si locuim sub o capita de coceni de porumb. Acolo ne-a dus mama cand a vazut ca stapana ei se juca prea mult cu noi cand eram mai mici. Intr-o noapte ne-a luat pe rand de ceafa si ne-a mutat sub capita. Acolo stam cu burta in sus, ne jucam si dormim. Ne-am nascut acum...vreo luna jumatate ( cel mult ). Stapana mamei nu mai tine minte ca a fost ocupata impreuna cu stapanul cu nunta lor si apoi cu lana de miere ( oare sunt oi care au lana de miere?!). Cand s-au intors noi deja aveam ochi si cred ca asta e mare lucru judecand dupa cum topaia stapana mamei fericita si striga: "Uite cat de frumosi sunt! Si au si ochi!". De aici am dedus ca e crucial sa ai ochii deschisi desi nu prea zaream mare lucru cu ei la inceput. Chiar am crezut ca vom avea nevoie de ochelari.

Casa noastra e in curtea vecinei. Da, ati citit bine. Capita sub care locuim noi e in curtea vecinei unde mai locuiesc si Sanziana ( o vacuta de aproape un an, cu mama ei Dana) si Caluta ( o iapa careia ii plac tare mult merele si o striga pe stapana mamei peste gard, asa - Ihoho! - ca sa-i dea mere). Pe Caluta o cheama altfel dar nici stapana nu stie cum si-o alinta simplu - Caluta. Noi avem o locuinta confortabila acolo sub capita, cu doua iesiri prin care din cand in cand ne strecuram si latram la stapana sau la vecina ei care detine capita - depinde cine se nimereste pe acolo. Stapana mamei rade cand ne vede si zice ca iar am aparut pe la iesirea de incendiu.

Scriu astazi pentru prima oara pe un blog pentru ca stapana mamei zice ca n-are cum sa tina 7 catei, ca ar fi cam aglomerat si ca poate, aici pe blog vom gasi eu si fratii mei ( trei fete si doi baieti) stapani buni, iubitori de animale. Eu i-am zis stapanei ca voi pazi curtea mai ales ca stapana e suparata ca un hot ( neidentificat inca - poate un alt caine, poate un dihor ) a facut prapad intre gainile ei si, mai ales, i-a luat-o pe Puica :(. De aceea stapana si stapanul refac acum gardul si la noi e un intreg santier. Stapana a ras de mine cand a auzit ca vreau sa pazesc curtea pentru ca zice ca nu sunt nici cat bordura gardului de inalta.

Ce altceva sa va mai spun despre noi inainte de a posta si pozele din profil: nu ne facem foarte mari si latram cam pitigaiat, ca mama. Asadar daca vreti sa pretindeti ca de dupa gard latra un doberman noi nu suntem solutia pentru voi, pentru ca cine a mai vazut doberman pitigaiat? Tatal e necunoscut, desi unii dintre noi seamana cu rasfatatul curtii, Rex. A, da, pe mama o cheama Linda, dar despre asta cred ca v-ati dat seama.

Iata si profilul. Rasa pura de Dambovita, ce sa mai!


Daca sunteti interesati stapana asteapta mesaje chiar aici sau la viatalatara2010atgmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu