luni, 22 aprilie 2013

Ta-dam!



In sfarsit am reusit sa vad ce culoare are, dupa aproape 4 ani de asteptari si mare pericol de a o scoate pur si simplu. E superba, doar superba. A starnit invidie si printre surate motiv pentru care si "altii" s-au grabit sa infloreasca pentru a spori concurenta


"Unii" sunt doar imbobociti dar promit serios, fapt care m-a determinat sa cred ca le-a priit tunsoarea aplicata in primavara asta. Pana nu-mi mai iau cel putin una, nu ma las.

Sa aveti o saptamana minunata!

6 comentarii:

  1. Chiar superba! In drumul meu spre servici trec pe langa niste pomi(chiar pomi!) de magnolii si sunt plini de flori delicate. Magnolia ta sa creasca la fel de mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. doar inca una? ce soi? poti sa alegi?:)
    magnolia, de orice marca ar fi, e o minune. si cand minunea e a ta e mai minunata, normal:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo că n-ați scos-o. :) Să crească mare și să vă bucure privirea an de an.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Tuturor multumiri de urari!

    @Simf: inca o Clematita vreau sa zic. Una de o culoare diferita. Am vazut, spre exemplu la Baumax una visiniu inchis. N-am luat-o atunci. Daca o gasesc data viitoare n-o mai ratez.

    RăspundețiȘtergere