luni, 31 mai 2010

In balcon la Bucuresti

Noi locuim in Bucuresti. Cred. Pentru ca in ultimul timp ne-am facut veacul pe drum, intre capitala, unde lucram amandoi si micul colt de rai din Dambovita. Ca sa nu neglijam locuinta de oras am cumparat cateva orhidee Phalaenopsis. Tot de la Pitesti, de la Simfonia Lalelelor 2010. La ele am adaugat o muscata mov pe care insa n-am fotografiat-o inca. promit s-o fac curand.


Pasiunea pentru orhidee a aparut anul trecut in noiembrie cand am primit de ziua mea o Phalaenospis. Aceasta domiciliaza insa la birou si in ultimul timp s-a "manifestat" prin mai multe radacini nou-noute plus cateva frunze. Cat despre inflorit, nici nu viseaza.

Din cauza ei le-am cumparat si pe cele patru de acasa dar am apucat sa fotografiez doar trei dintre ele pana sa treaca florile. Cea de a patra este galbena si sper ca toate sa reinfloreasca in curand. Iata-le mai jos:



In curand sper sa pot pune fotografii si cu orhideea "business"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu