marți, 1 iunie 2010

Alti locuitori ai gradinii

Dupa ce anul trecut am cumparat legume de o calitate slaba si un gust indoielnic anul acesta sotul meu s-a hotarat sa facem si noi o gradina serioasa, asa cum sta bine unor potentiali viitori locuitori in mediul rural.

Zis si facut si asa au aparut plantutele care va vor fi prezentate in cele ce urmeaza:

Rosiile din solar sunt deja maricele ( gogonele cum le spune soacra-mea )


Rosiile din curte sunt si ele frumoase. Din pacate furtuna puternica de ieri seara a culcat o parte la pamant. Speram ca vor supravietui pana la urma si nu vom mai avea parte de intemperii pana in toamna.
Dumnealui este un ardei capia. Speram ca in toamna sa ne faca niste ardei gustosi pentru ca suntem lesinati dupa ardei copt.

Aici avem salata care trebuie rarita pentru ca nu mai are loc sa creasca. Ne ocupam de ea cat mai curand. In stanga se zareste si randul de varza si el o frumusete.



In mod evident conflictele dintre generatii au aparut atunci cand socrul meu mi-a spus suav ca a plantat fasole printre florile mele.Fasolea s-a facut frumusica foc si a inceput sa se cocoate pe arac si am crutat-o desi vroiam s-o scot de teama ca-mi va sufoca florile. Ce sa te faci cu oamenii astia mai in varsta care simt nevoia sa planteze ceva oriunde, numai sa planteze!


Tot anul trecut am achizitionat impreuna cu celelalte plante si una bucata pui de cires. Nu exista un cires in curte si ne-am gandit ca e musai sa avem unul. A crescut frumos, inalt, a facut cateva flori dar n-a facut cirese. Cam in cat timp de la plantare rodeste un cires ?











2 comentarii:

  1. Frumos blog, si totul parca e de vis, cu toata ca stiu cata munca trebuie depusa. Intrebi de ciresi, eu stiu ca rodesc dupa 2, 3 ani. Al nostru are vreo 5 ani, si de la an la an, tot mai multe face. La inceput nici macar flori nu avea. Insa este un miracol. De asemenea, nu stiu daca ai, cauta sa-ti iei zmeuri. Se fac intr-adevar tufe inalte pe care le poti rari si controla, insa se inmultesc singuri si fac rod imediat. La soare se fac repede, dar rezista si mai la umbra. Eu anul acesta i-am rarit si imprastiat prin toate colturile gradinii, si deja sunt plini de rod.

    Numai bine,
    Ligia

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumiri Ligia pentru sfaturi. O sa cautam sa adaugam la colectie si un zmeur. Noi suntem inebuniti de dragul fiecarei planute care a crescut din mana noastra. Vom continua sa ingrijim gradinuta. Chiar aseara ma uitam cum sotul meu uda rosiile si vedeam cat de mult il destinde activitatea asta. Te mai asteptam pe la noi.

    RăspundețiȘtergere