joi, 17 iunie 2010

Busuioc


Cred ca ne lansam in afaceri cu condimente si mirodenii. Altfel nu se explica de ce socrul meu a impanzit toata curtea cu el. In fiecare locusor unde mai ramasese un spatiu de plantat ( lucruri), el a mai plantat putin busuioc.


O colega imi spunea ca un ghiveci cu busuioc ar fi foarte eficient in cazul tantarilor. Ea sustine ca daca pui ghiveciul in apropierea patului noaptea, tantarii vor fi tinuti la distanta iar mirosul este imbatator.


Cred ca voi incerca solutia miraculoasa. In fond de ce n-as lupta importiva tantarilor ( care sunt cu miile) cu "arme neconventionale" avand in vedere ca aparatul cu pastile degaja caldura?

2 comentarii:

  1. Am si eu busuioc, dar nu am vazut sa alunge tantarii. Ce bine ar fi fost daca ar fi facut-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici noi n-am observat un efect imediat.
    Dar poate tine intr-un final

    RăspundețiȘtergere