joi, 24 iunie 2010

Verze de toata frumusetea

Acum vreo doua saptamani varza din gradina noastra crescuse frumos. Arata cam asa:

Intre timp insa, dupa catralioane de litri de apa pe mp de la ploaia din ultima vreme, varza a facut progrese absolut remarcabile.
Varza din imagine insa nu a supravietuit deoarece peste noapte, o mana necunoscuta si, posibil, foarte rau intentionata a rupt-o din vrejul ( e un vrej acela?) ei si a rostogolit-o cat colo. Cand am gasit-o dimineata, am ridicat din umeri neputincioasa si am sugerat singurului membru al familiei care sta acasa sa o transforme intr-o delicioasa salata. Eu nu am gustat din ea pentru ca mie nu-mi place salata de varza dar am primit asigurari ca a fost delicioasa.


Banuim ca "infractorul" este dumnealui. Nu va amagiti. Sta legat doar pe timpul zilei si schelalaie si se vaita ca din gura de sarpe din acest motiv. Seara, cand ni se face mila de el si ii dam drumul, in sfarsit, alearga ca un nebun si topaie fix intre rasadurile noastre din gradina. Cineva ii va da cateva peste coada foarte curand. Norocul lui este ca il iubim destul de mult si intelegem ca e inca un copil. (Rex n-are inca un an credem noi)

Bonus picture: ca sa prezentam tot familionul canin al gospodariei- Linda, fosta catelusa a vecinei noastre, care s-a mutat la noi in curte si se mai duce in fosta ei curte doar in vizita, sarind gardul. In rest este o doamna si o delicata!




8 comentarii:

  1. Minunata varza.La mine varzoasele au fost pe ultimul loc anul asta.Noroc ca ma pot mandri cu altele :)
    hehe,si catelul meu face la fel cand ii dau drumul din curtea lui mica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa păţeam şi noi cu grădina, dar ai mei au făcut un efort financiar şi au pus garduri peste tot. Inclusiv iepurii sălbatici dădeau iama în culturile noastre... E păcat să pierdeţi aşa minunăţie de varză!
    Iar pe Rex să nu vă supăraţi; e căţeluş! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, nu ne suparam. Oricum ni se rupe inima ca trebuie sa-l legam dar n-am reusi sa mai crestem nimic in curte. Preferam sa-l lasam liber seara cand macar nu mai vedem ce nazdravanii face! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) cred ca s-a bucurat ca a gasit o minge de joaca.
    Foarte frumoasa varza! Eu nu am pus de frica melcilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Spune-mi si mie te rog ce naiba mi-a mancat varza chinezeasca? Am avut si eu trei verze, ca atat am avut loc, a crescut frumos, a legat ditamai capatana si in cateva zile a fost facuta franjuri de catre un agent neidentificat, ca eu n-am vazut nimic pe ea.Sa fi fost melci?

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau si eu varzaaaa ! La o adica, ma multumesc si cu o foaie !
    Da' ma resemnez uitandu-ma la poze si imi aduc inca aminte gustul verzei adevarate ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Eh, Veve, tarziu...ploile din ultimul timp au cam stricat-o :(

    RăspundețiȘtergere