luni, 25 iulie 2011

Dupa furtuna

Este inutil sa va povestesc cam ce ravagii a facut furtuna aia de saptamana trecuta prin bunatate de gradina. A fost, cum s-ar zice, o furtuna ca la carte, cu tunete, fulgere, ploaie torentiala, copaci jumuliti, doine si strigaturi. Toate plantele care au supravietuit ( am avut si pacienti care n-au putut fi resuscitati, mai ales la capitolul rosii ) erau inclinate sau lesinate de-a dreptul. E adevarat ca si consortul le legase de niste bete prapadite, strans de tot de mai sa-si dea, bietele de ele, obstescul sfarsit. Am purces deci la legat si copilit ( cum am citit pe la alti prieteni gradinari mai cu experienta ), atat la rosii cat si la vinete. Rezultatele le veti putea viziona in cele ce urmeaza:

De la producatorul celor mai dese tecute de fasole verde ( de anul trecut ),

Starring: vinetele si rosiile noastre sau ce-a mai ramas din ele dupa furtuna si mana,

Va prezentam mandri, gradina de legume de langa Titu ( acum si cu gard nou-nout!)









Bonus picture: Avem langa gogosari si o mandrete de Lonicera pe care am primit-o cadou la nunta de la o prietena a mamei ce ne cunoaste pasiunile legate de gradina si viata la tara. Tocmai a inflorit asa ca va invitam s-o admirati

PS. Consortul a facut prima tuica din viata lui, o combinatie de corcoduse, prune si mere .Productia insumeaza 50 de L pentru moment si mai are de facut tot cam pe atat. Mi-a zis ca e musai sa va spun si voua de marea lui realizare. Iaca, v-am spus :))

5 comentarii:

  1. Bravo, daca asa arata gradina dupa furtuna, e bine!
    Si de tuica, e bine, ca trebuie si asa ceva la casa omului . Da, cu mere n-am stiut, ca merge !

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo, prima productie de tuica, asta da noutate! transmite-i te rog domnului tau felicitarile mele si invidia (admirativa) a domnului meu - el va face din prune, la toamna.
    gradina arata fain, dar gardul... unde e gardul?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai cum tuica, la vremea asta? s-au copt deja la voi toate fructele alea???

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dani, asa arata dupa indepartarea efectelor furtunii. Sa ne rugam de DD sa ne apare de altele mai nasoale. Tuica merge facuta si din mere. Noi avem vreo doi meri plini, plini iar consortul le combina cu corcoduse. Se pare ca merge ca uns.
    @Simf, e foarte multumit de rezultat. Da-ne adresa sa trimitem si domnului tau o sticluta cu lichid de 48 de grade ( masurat cu alcoolmetrul ). Promit ca punem si pozne cu gardul cat de curand.
    Corcodusele si merele s-au copt se pare. @Cristina, prunele erau parguite dar la tuica, zice lumea, nu dauneaza.

    RăspundețiȘtergere