miercuri, 23 martie 2011

Intinerire

Am aflat eu de la tata, nu stiu cand...,demult, ca vita de vie imbatraneste si ajunge un fel de arbust care mai face doar frunze in timp ce struguri face doar cand are chef si dispozitie. In primavara asta m-a lovit un gand genial: "vita asta de la bolta e de pe vremea bunicii sau cine poate stii, chiar a strabunicii consortului asa ca e musai si neaparat s-o intinerim, in asa fel incat sa se ocupe nu numai cu asigurarea umbrei ci sa faca si struguri. de masa, daca se poate!". Zis si facut. Am cumparat 5 butasi de vita si i-am plantat intre cele vechi. Geniala cum ma gasesc m-am gandit eu ca e musai ca pana se fac astia vite serioase ar trebui sa-i las totusi pe cei vechi ca sa ma asigur ca nu vom avea o bolta cheala si, implicit, nu vom ramane fara umbra cand o catadicsi Mr. Soare sa aduca temperaturi din alea serioase, de 30 de grade +. Asa ca va prezint mai jos "capodopera", prima in materie viticola:

In imagine un butas simpatic care va face struguri de masa, probabil albi :).





In imagine acelasi butas, de data asta cu protectie anticatel nemernic si nu numai


Pai? Nu va spuneam mai sus ca e nevoie de protectie anticatel? Si tineti cont ca in imaginea de mai sus e catelul cel cuminte


Pentru ca mai avem, desigur, si varianta de catel nemernic, caruia orice i-ai spune, i se pare ca bidoanele astea sunt jucariile lui iar plantele cele noi sunt pentru ascuns coltu' de paine la radacina lor.

3 comentarii:

  1. Uite d-aia nu-mi iau eu catei, ca sa nu ajung o criminala in serie, caci n-as mai raspunde de actiunile mele daca mi-ar strica vreunul ceva la gradina! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei sa stii Alexandra ca nu e chiar asa de rau sa ai un catel. Rex e un dragalas si chiar daca mai face cate o traznaie are pe urma o privire vinovata de te apuca rasul. Pe de alta parte ofera multa multa iubire neconditionata si pazeste gospodaria ca la carte :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti tare, omule de la tară ! Bine ca nu ai vecini care sa zica ...lucruritraznite despre tine.

    RăspundețiȘtergere