luni, 14 martie 2011

Vine, vine primavara...

Judecand dupa caldura de afara a si venit. Singura problema e ca suntem legati de birou pana la terminarea programului, ceea ce e chiar nasol pentru ca as sta in gradina zi lumina. Ma consolez totusi ca poate se mareste ziua si ajungem si noi macar o seara in timpul saptamanii.


Oricum, anul asta n-a inceput foarte bine pentru noi si am ramas singuri sa ne descurcam cu gradina. Pana acum de legume se ocupau socrul si sotul meu. Acum se va ocupa exclusiv sotul meu si...vom vedea ce iese :( Din pacate nu prea avem alta solutie.


Asadar, fruntea sus si tot inainte. Am inceput prin plantari intensive:


  1. Incercam sa intinerim vita de vie de la bolta. Cea veche e de pe vremea bunicilor si e un soi comun care face struguri doar cand are chef. Asa ca am facut o incursiune in Practiker si am lasat vreo 250 de RON pe diverse. Printre diverse s-au regasit 5 butasi de vita, unii de masa altii de vin.

  2. Am facut ceea ce vroiam de mult sa fac: am pus bulbi de flori pe langa aleea care duce de la poarta la intrarea in casa. Am plantat Canna si gladiole si inca ceva dar am uitat care e numele florii.

  3. Am tuns un pomisor ( tufa ) al carui nume nu-l stiu dar face niste flori rosii sau roz si se regaseste prin toate parcurile.

  4. Am plantat si o Clematis

  5. Am achizitionat doi noi trandafiri cataratori dar n-am apucat sa-i plantez si cred ca nu-i nicio problema avand in vedere ca sunt in ambalajul lor, intr-o incapere rece.

  6. Sotul meu si-a cumparat minisera si si-a pus seminte de rosii. Acum le supravegheaza indeaproape si le-a adus chiar la Bucuresti ca sa fie sigur ca ies :)))

  7. Am cumparat urmatorii pomi/tufe : visin, alun, kiwi ( :P) si smochin, pe care i-am si plantat. Promit sa pun poze cu primele alune, kiwi si smochine imediat ce se coc :P

  8. Am mai luat si am mai plantat doua magnolii. Cand vad magnolii imi pierd uzul ratiunii. Prima plantata a intrat in al treilea an, are mugurasi si ar fi cazul sa puna mana sa infloreasca. Altfel ne suparam.

Eeeeee, si am mai plantat cu "gradinarul" meu si ceapa, de doua feluri, salata, morcovi si ridichi dar n-am anticipat un element de altfel esential. Mai tineti minte puii aceia dragalasi de anul trecut? Ei bine acum s-au transformat in gaini respectiv 8 bucati cocosi. Nu vreti sa stiti ce "fericit" e Milica din cauza ca are concurenta. Gainile astea si cocosii refuza categoric sa stea unde e locul lor, adica in poiata si sar gardul de zici ca sunt campioni la sportul asta si se opresc fix in semanaturile noastre. E un razboi continuu acolo. Asa ca Dumnezeu cu mila. Oricum ne gandim serios sa le taim aripile si, odata cu ele, elanul. Am vrut sa facem asta aseara dar n-am mai avut timp.


Pe data viitoare :)



6 comentarii:

  1. Stefania, bine ai revenit! Te dadusem disparuta, iesita din peisaj, am crezut chiar ca ai renuntat la blog!
    Spor la treburi si o primavara frunoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Alexandra. N-am disparut dar am stat ascunsi in casa la Bucuresti, din cauza frigului. Acum am scos nasul ca am vazut ca au iesit ghioceii :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam tarziu bag si eu de seama ca - in sfarsit - te-ai intors!
    Te asteptama de multa vreme, ca doar ne-ai lasat in suspensie cu viata mondena din ograda ta.
    Vad ca ai debutat in campania de primavara plina de elan si forte proaspete. Tine-o tot asa!
    Si tine-ne si pe noi la curent.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Pai ne-a fost cam frig pana acum. Inca ne mai e dar ne straduim sa ne prefacem ca nu ne pasa :P

    RăspundețiȘtergere
  5. O primavara frumoasa! Am initiat un forum pentru schimb de pareri si impresii despre viata la curte: www.viatalatara.forumup.com
    Va astept pentru a invata unii de la altii.
    O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asemenea si tie, Corina. Foarte buna initiativa, abia astept sa ne conversam pe forum :)

    RăspundețiȘtergere